Lubię kobiety, które mają wybór

-Wojownik s01e02

Klonowanie ludzi niesie zupełnie inne zagrożenia dla ludzkości, niż te o których się mówi. Nie grozi nam przeludnienie z tego powodu. Gdyby klonowanie było jak pstryknięcie, to zamiast generować wielodzietne rodziny w Afryce, ze względu na potrzebne siły robocze w gospodarstwie, gospodarz powielał by siebie i żonę. Nie musiałby ich przyuczać do pracy i łatwo mógłby zlikwidować po wykonaniu zadania. Nie ma też ryzyka ludzi bez duszy (w którą akurat wierzę), bo to byłyby tylko kopie. Jest natomiast poważna groźba, że ludzi przestali by potrzebować innych ludzi. Na co mi INNI, na co mi ktokolwiek skoro mogę sklonować siebie?

Projekt szafy zaliczył pierwszą porażkę. Etap 3/4 to miało być obklejanie drzwi folią. U Mieszka i u dziewczyn. To fajny patent – chcesz by inaczej wyglądało, naklejasz zdjęcie z banku tysięcy zdjęć. Zamawiasz na konkretny wymiar i kurier to dostarcza. Prościzna, gdyby nie to, że nie da się tej folii nakleić samemu :/ Zrobiłam właśnie pokój Mieszka, gdzie okazało się, że nie tylko krzywo przykleiłam, są bomble i załamania, ale i ŹLE wymierzyłam, bo naklejka jest za mała :/// No nic, niech tak na razie będzie – za rok mu ją przerobię. Było lustro, na obu połówkach, teraz jest tylko na jednej. Obklejanie drzwi dziewczyn – kiedyś.

<><>

Łucja poszła wczoraj na spacer z Bibi. Minęły boisko, gdzie akurat w-f miały ósme klasy i wtedy panna ją puściła. Ale psu coś strzeliło do głowy i się cofnęła (na ogół tego nie robi). Pognała do chłopaków, złapała piłkę, pan od w-f pytał się Łucji, czy jej pomóc złapać psa, ale panna nie chciała, złapała i czerwona wróciła do domu.

  • Wyobrażasz to sobie?? Ósme klasy!! Tam był mój Crushie! A na bramce stał ten, który był ładny, ale teraz się ogolił i wygląda tak sobie!!! I wszyscy się na mnie patrzyli!!!

A potem wieczór, ja sobie prasuję, gdy schodzi do mnie Łucja:

  • Na spotach pytają się czyj to był pies na boisku!!! I piszą, że ładny był!
  • No widzisz. Zostaw ten telefon koło mnie, bo nie zaśniesz. :))

Ale nie zostawiła i dziś rano ją o to zapytałam.

  • Coś tam się jeszcze działo?
  • Zakopałam ten wątek.
  • Jak to zrobiłaś? Niezłe.
  • Założyłam fejkowe, wiesz takie anonimowe konto i założyłam inne tematy.
  • Jakie?
  • Różne. O tym, żeby nie używać plastiku, potem o jakimś chłopaku…

:0 Wow. Niezły manewr!