Najbardziej kształtują nas rzeczy, na które nie mamy wpływu. Dom, rodzina i miejsce w którym dorastamy.

– „Gdzie jesteś Amando?”, reż. Ben Affleck. Btw. beznadziejna ta Ameryka pokazywana w jego filmach.

Przyszły książki na Zajączka. O wszystkich Wam już pisałam, drugą część Duni Łucja dostała już teraz, reszta będzie w gniazdkach. Straszną miałam ochotę kupić im Cukiernię pod Wiśniowym Pierożkiem, ale jak wrzucałam książki do koszyka okazało się, że audiobook jest akurat w promocji i jest tańszy niż papier. Stwierdziłam więc, że chociaż szkoda mi pięknych szkicowych ilustracji, to w sumie to panny będą mogły sobie obie tego słuchać.

><

Diabli rozmawia z przyjacielem i mówi do niego:

  • Wiesz wygrywam dla nas w konkursie Visa wycieczkę na mistrzostwa Fifa.
  • Dziękuję! Nie wiedziałem!
  • Bo to miała być niespodzianka :))

Żeby było jasne nic jeszcze nie wygrał, a gramy od lat kilku 😉